Managementul Numerarului Și al Logisticii

Reduce costurile și optimizează eficiența prin utilizarea unei platforme unice, integrate de management al numerarului și al dispozitivelor self-service.Platforma este conceputa pentru a vă ajuta să gestionati corespunzator numerarul și sa mentineti dispozitivele self-service aprovizionate optim la nivelul intregii organizatii., pentru a îndeplini așteptările clientilor dvs..

Simplificarea Managementului Numerarului

Vă puteți reduce cheltuielile și îmbunătăți controlul asupra punctelor de numerar, cum ar fi sucursale, seifuri, ATM-uri și seifuri inteligente, utilizând o platformă care vă ajută să faceți prognoza nivelurilor valutare, să monitorizați dispozitivele self-service, să urmăriți și să reconciliați expedițierile și livrările de numerar și să analizați profitabilitatea. Soluțiile inteligente de management al numerarului și al dispozitivelor ajută la simplificarea managementului valutelor și al altor active pe bază de valori pentru instituțiile financiare, retaileri și furnizori de servicii.

Reducerea Cheltuielilor și Imbunătățirea Controlului

Furnizarea de numerar și gestionarea dispozitivelor self-service poate fi complicată, îndelungată și costisitoare pentru instituțiile financiare. Dat fiind numărul din ce în ce mai mare de persoane care apelează la dispozitivele self-service, este foarte importantă asigurarea accesului la dispozitive și a disponibilității acestora non-stop. Soluțiile pentru numerar și logistică de la Fiserv vă ajută să satisfaceți cererile clienților dvs. și în același timp să simplificați procesele de management al numerarului, să reduceți cheltuielile și să îmbunătățiți disponibilitatea dispozitivelor.

Management Inteligent al Numerarului în sectorul Retail

Consumatorii continuă să se bazeze pe numerar pentru cea mai mare parte a achizițiilor mai mici, însă manipularea numerarului este adesea manuală, consumatoare de timp, riscantă și dificil de reconciliat pentru comercianți. Răspunsul este captura de numerar la distanță cu ajutorul seifurilor inteligente. Prin automatizarea celei mai mari părți din procesul de manipulare a numerarului la nivelul magazinului, comercianții pot reduce riscul și pot mări eficiența generală a operațiunilor cu numerar. Soluțiile Fiserv pot simplifica procesele stabilite pentru a oferi asistență în ceea ce privește plasarea online de ordine de plată, conectarea la sistemele de seifuri inteligente, automatizarea înregistrărilor provizorii de credit și obținerea unei vizibilități mai mari a tranzacțiilor cu numerar și a sumelor pentru fiecare din magazinele și  locațiile dvs.

Beneficii

  • Ajută la reducerea costurilor cu cheltuieli mai mici de funcționare si transport, crește productivitatea personalului, îmbunătățește managementul furnizorilor și automatizarea lanțului de aprovizionare cu numerar.
  • Diminueaza riscurile și îmbunătățeste capacitățea de a respecta și de a adera la politici standardizate, control centralizat și asigura vizibilitățate utilizănd o platformă tehnologică avansată și date analitice.
  • Oferă clienților servicii de ultima generație prin optimizarea nivelurilor valutelor pentru o mai mare disponibilitate în cadrul întreprinderii.