Soluții de management al fluxului de persoane

Mellon oferă soluții end-to-end pentru gestionarea timpul de așteptare, ajutand astfel la îmbunătățirea managementului fluxului clienților, îmbunătățind performanțele de afaceri și experiența clienților.

În decurs de peste 20 de ani, am ajutat sute de clienți din diferite sectoare de activitate să-și optimizeze managementul fluxului clientilor, să îmbunătățească experiența clienților acestora și să-și crească productivitatea.

Peste 3.500 de instalări până în prezent, care acoperă toate sectoarele de activitate

  • Instituții financiare
  • Sectorul public și utilități
  • Spitale
  • Aeroporturi
  • Telecomunicații
  • Vânzare cu amănuntul

Aplicatia mobila pentru Gestionarea fluxului de persoane

Mellon oferă o aplicatie mobila pentru gestionarea fluxului de persoane prin care clienții dvs. isi pot lua bon de ordine inainte de a ajunge in sucursala sau unitatea dorita spre a fi serviti pentru un anumit serviciu.

Caracteristici

  • Oferă clienților dvs. posibilitatea de a obține informații despre cea mai apropiata unitate/cea mai apropiată sucursală, alături de informații despre timpul mediu de așteptare
  • Oferă informații privind serviciile disponibile, datele de contact și programul de lucru
  • Trimite mesaje de reamintire și alarme când se apropie rândul clienților
  • Ghidează clienții către sucursala/unitatea aleasă
  • Realizeaza studii privind satisfacția clienților prin aplicație

Programarea online și pe mobil

Software-ul nostru de stabilire a programărilor, permite clienților, de la calculatorul lor sau de pe telefonul mobil, să rezerve o intalnire pentru o anumită sucursală, un anumit angajat, o dată și o oră specifica.. Odată ce a fost făcută programarea, data și ora respective sunt rezervate, iar clientul primește un email de confirmare care indică ora, data și locul programării făcute.

Caracteristici

  • Sincronizează perfect programareafăcută online/pe telefonul mobil cu timpul de sosire
  • Personalizeaza cu sigla companiei dvs. toate e-mailurile cu un mesaj prestabilit care poate fi specific tipului de serviciu
  • Trimite emailuri de confirmare și mesaje de reamintire prietenoase clienților dvs. înainte de programare
  • Permite clienților dvs. să editeze, să anuleze sau să reprogrameze
  • Realizează un management centralizat și rapoarte statistice privind timpul de sosire și timpul de așteptare